Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Ο Καθένας Κάνει αυτό που είναι στη Φύση του





   Δύο μοναχοί πλένουν τις κούπες τους στο ποτάμι, όταν βλέπουν έναν σκορπιό να πνίγεται. 

   Ο ένας μοναχός, αμέσως τον αρπάζει και τον βγάζει έξω από το νερό, δίπλα στην όχθη. 
   Κατά την διάρκεια αυτής διάσωσης της, ο σκορπιός τον τσιμπάει.
   Ο μοναχός συνέχισε να πλένει την κούπα του, δεν περνάει πολύ ώρα και ο σκορπιός πέφτει πάλι στο νερό. 
   
   Ο μοναχός και πάλι τον σώζει, ενώ ο σκορπιός και πάλι τον τσιμπάει....
   Ο συνοδοιπόρος μοναχός εκφράζει την απορία του και ρωτάει: 

   - «Aδελφέ μου, γιατί συνεχίζεις να τον σώζεις, αφού το  γνωρίζεις ότι είναι στην φύση του σκορπιού να τσιμπάει;»


   - «Διότι είναι στην δική μου φύση να σώζω...!» απαντάει ο μοναχός.



Περισσότερες "Ιστορίες Ζεν" 
 
Αν θα είμαστε μέσα ή έξω από τον κύκλο είναι στο χέρι μας
Όταν άρχισα να νοιώθω
 Τι είναι εγωισμός
Ο καθένας θα επιλέξει το δικό του δρόμο
Για να πετάξεις πρέπει να ξεδιπλώσεις τα φτερά σου
Μπορείς ν' αλλάξεις το πεπρωμένο ;
Δεν δοκίμασα ακόμα 
Η καλή τύχη και η κακή εξαρτάταιΜπα... Αλήθεια
Η διάλεξη
Να φροντίζετε για τις πέτρες πρώτα 
Εσύ ακόμα την κουβαλάς
Εγώ είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ  

  Neo Perasma  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου