Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Όταν Μπορείς να μην είσαι Ποτέ Φτωχός




Η «φτώχεια» του πνεύματος
είναι η πραγματική φτώχεια

Φτωχός... περιπλανώμενος.... ρωτάει τον Βούδα:
 - Εσύ πρέπει να ξέρεις, γιατί είμαι φτωχός;

Ο Βούδας απάντησε:
   - Γιατί δεν έμαθες να δίνεις.

Ο φτωχός έκπληκτος δικαιολογείται:
   - Αφού δεν έχω τίποτα να δώσω.

Βούδας:
   - Και όμως έχεις κάτι να δώσεις. Το πρόσωπο... μπορείς να δώσεις ένα χαμόγελο. Την καρδιά... μπορείς να την ανοίξεις με τα μάτια της καλοσύνης. Το σώμα... μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να βοηθήσεις τους άλλους…  

Παίρνοντας μια ανάσα καταλήγει...  Επομένως στην πραγματικότητα δεν είσαι φτωχός. Η «φτώχεια» του πνεύματος είναι η πραγματική φτώχεια !



Περισσότερες "Ιστορίες Ζεν" 
 
Αν θα είμαστε μέσα ή έξω από τον κύκλο είναι στο χέρι μας
Όταν άρχισα να νοιώθω
 Τι είναι εγωισμός
Ο καθένας θα επιλέξει το δικό του δρόμο
Για να πετάξεις πρέπει να ξεδιπλώσεις τα φτερά σου
Μπορείς ν' αλλάξεις το πεπρωμένο ;
Δεν δοκίμασα ακόμα 
Η καλή τύχη και η κακή εξαρτάται
Μπα... Αλήθεια
Η διάλεξη
Να φροντίζετε για τις πέτρες πρώτα 
Εσύ ακόμα την κουβαλάς
Εγώ είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ

  Neo Perasma  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου