Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Όταν δεν Ξέρουμε το Μέγεθός μας



    Μια μέρα ένας τίγρης, ψάχνοντας για την τροφή του αιχμαλώτισε μια αλεπού. 
   Η αλεπού δεν μπορούσε να πιστέψει ότι την πάτησε... Της ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. "Καλά από όλη τη ζούγκλα εμένα βρήκε ο χριστιανός;" σκέφτηκε νευριασμένη κι άρχισε να ωρύεται στον τίγρη: 
   - "Πώς τολμάς; Εμένα θα φας; Δεν γνωρίζεις πως ο Θεός με έχρισε αρχηγό στο βασίλειο των ζώων; Αν με φας, αν με πειράξεις έστω και λίγο, θα κάνεις μεγάλη αμαρτία και ο Θεός θα σε τιμωρήσει. Αν δε με πιστεύεις πάμε να σου δείξω. Εγώ θα προχωρώ μπροστά κι εσύ ν’ ακολουθείς από πίσω". 
   Ο τίγρης μαζεύτηκε λίγο και δέχτηκε ν’ ακολουθήσει. Άρχισε λοιπόν να περπατάει πίσω από την αλεπού...
   Βλέποντας τον τίγρη ν’ ακολουθεί την αλεπού, τα ζώα που συναντούσανε,  σκορπούσαν από δω και από κει κι εξαφανίζονταν από το διάβα τους. 
Ο τίγρης εντυπωσιάσηκε, πίστεψε ότι η αλεπού είχε δίκιο τελικά, όλα αυτά που του είχε πει ήταν αλήθεια, ο θεός την είχε χρίσει αρχηγό στο βασίλειο των ζώων... Χωρίς να σκεφτεί. Δεν είχε καταλάβει ότι τα ζώα όντως φοβούνταν αλλά... εκείνον και όχι την αλεπού. 


Περισσότερες "Ιστορίες Ζεν" 
 
Αν θα είμαστε μέσα ή έξω από τον κύκλο είναι στο χέρι μας
Όταν άρχισα να νοιώθω
 Τι είναι εγωισμός
Ο καθένας θα επιλέξει το δικό του δρόμο
Για να πετάξεις πρέπει να ξεδιπλώσεις τα φτερά σου
Μπορείς ν' αλλάξεις το πεπρωμένο ;
Δεν δοκίμασα ακόμα 
Η καλή τύχη και η κακή εξαρτάταιΜπα... Αλήθεια
Η διάλεξη
Να φροντίζετε για τις πέτρες πρώτα 
Εσύ ακόμα την κουβαλάς
Εγώ είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ

  Neo Perasma  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου