Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Θα Περάσει...




      Ένας μαθητής πήγε στον δάσκαλό του και του είπε: «δάσκαλε, ο διαλογισμός μου είναι απαίσιος!  Δεν υπάρχει τίποτα απ' όσα μου έχουν πει. Μου αποσπάται συνέχεια η προσοχή, τα πόδια μου πονάνε και συχνά με παίρνει ο ύπνος! Είναι απαίσιος!»

   «Θα περάσει» απάντησε ήρεμα ο δάσκαλος.

   Περνάει λίγο ο καιρός και ο ίδιος μαθητής λέει στον δάσκαλό του «δάσκαλε,

ο διαλογισμός μου τελικά είναι υπέροχος! Τόσο συνειδητός, γαλήνιος και ζωντανός! Υπέροχος!»

   «Θα περάσει» του ξαναλέει ο δάσκαλος ήρεμα…



Διαβάστε "Ιστορίες Ζεν"


Δεν χωράει άλλο

Ο άνθρωπος θα μπορούσε να είναι...
Ένα σκληρό μάθημα για μια σκληρή τέχνη
Μπορείς να νικήσεις χωρίς να πολεμήσεις
Το μυστικό της Οδού του Ξίφους
Δεν φτάνει να θέλεις ν' αγαπήσεις
Αν θα είμαστε μέσα ή έξω από τον κύκλο είναι στο χέρι μας


  Neo Perasma  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου