Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Με Θαυμασμό και Εκτίμηση...




...στο μαργαριτάρι


  πώς μπόρεσες εσύ μικρό στρείδι, 
να ζωγραφίσεις το πόνο σου, 
να δημιουργήσεις ένα τόσο όμορφο μαργαριτάρι;

Χωρίς μάτια να βλέπεις κι όμως το κλάμα σου γοερό κι ασταμάτητο.
Έκλαιγες και έκλαιγες για πολλά χρόνια.
Μια σταγόνα δάκρυ μεγάλωνε και μεγάλωνε, ώσπου να γίνει
ένα μαργαριτάρι... Τόσο τέλειο στη μορφή και άσπιλο.

Βασιλείς, βασίλισσες και ιεροί σταυροί τα φορούν για να 
λατρέψουν την ομορφιά και τη τελειότητα της δοκιμασίας σου,

Να σε ρωτήσω θέλω, κι ότι μου πεις, χωρίς ν' αμφισβητήσω... 
Θα σεβαστώ τη συμβουλή σου μικρό στρείδι και 
τη σοφία σου θ' ακολουθήσω.
Πώς θα μπορούσα, να τελειοποιήσω 
και να εξαγνίσω το νου και τη ψυχή μου, σαν το μαργαριτάρι σου;

υχαρίστως να μοιραστώ μαζί σου το μικρό μου μυστικό..
Να έχεις υπομονή, 
να είσαι ικανοποιημένος, ν' αγαπήσεις 
τη ζωή που πρέπει να ζήσεις, 
ακόμα και στο πόνο και στη δοκιμασία και δεν θα δυστυχήσεις.
Να είσαι αγνός στο νου και τη ψυχή
Να είσαι αμερόληπτος στην αγάπη σου.
Ο εχθρός σου έχει πολλούς φίλους σαν και σένα.

Δεν είναι σημαντικό να ξέρω. Είναι σημαντικό εσύ να μάθεις.  
Αν είσαι εχθρός του εχθρού σου... 
ή εχθρός του φίλου σου;
Κι εγώ σου λέω...
Μπορείς να είσαι φίλος του εχθρού σου;

Εάν ναι, τότε μπορώ ν' αγαπώ ειλικρινά τους εχθρούς μου
σαν να ήταν εγώ ο ίδιος, ή εγώ όπως αγαπώ τον εαυτό μου;

Μόνο τότε, στον ορισμένο χρόνο, η αιώνια δύναμη, 
της ζωής, της σοφίας και της αγάπης, 
θα σε λυτρώσει, θα σε μεταμορφώσει σε πολύτιμο κόσμημα, 
για να στολίσει τις αιώνιες σφαίρες του με ανεκτίμητους θησαυρούς."



  Neo Perasma  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου